Contact:   0768051255 (Office)

TERMENI SI CONDITII

Contract intre Utilizator si Trip Exclusive
Contract intre utilizator (Utilizator, dvs.) si Trip Exclusive (Trip Exclusive, noi). Va rugam cititi cu atentie acesti termeni si conditii contractuale (Termeni & Conditii) inainte de a utiliza pagina de internet Trip Exclusive (Site).
Site
Site-ul va este oferit de Trip Exclusive, cu sediul in Str. Crizantemelor, Nr. 4, Bl. Z10, Sc. 3, Et. 1, Ap. 45, Sector 5., inregistrata la Registrul Comertului sub Nr. J40/7861/03.06.2016, CUI 36166846 . Va rugam sa notati ca toata corespondenta privind Serviciul de Relatii cu Clientii va trebui trimisa la aceasta adresa.
Acceptarea Termenilor & Conditiilor
Utilizand acest Site sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in nici un fel.
Serviciile Trip Exclusive
Trip Exclusive va pune la dispozitie un sistem automat care va ofera posibilitatea de a cauta si verifica disponibilitati pentru diferite servicii turistice si va permite sa efectuati rezervarea dorita.
Puteti alege dintr-o multitudine de servicii din Site avand posibilitatea de a efectua rezervari de avioane, masini sau hoteluri direct de pe Site, cat si plata acestor servicii prin intermediul sistemului de plati on-line ePayment.
Trip Exclusive actioneaza ca si Agent
Trip Exclusive actioneaza ca si agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii (Furnizori de Servicii Turistice).
Trip Exclusive nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
Informatiile publicate pe Site
Trip Exclusive ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam notati ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand. Este necesar sa verificati cu Furnizorul de Servicii Turistice, ambasada sau biroul de turism de la destinatie, ca informatiile aparute pe Site sunt de actualitate.
Trip Exclusive nu asigura nici o garantie cu privire la aranjamentele documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare), ca informatia de pe Site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente de calatorie.
Trip Exclusive nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.
Conditiile Furnizorilor de Servicii Turistice
Orice rezervare efectuata pe Site va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la Trip Exclusive si va intra in vigoare acest contract. Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.
Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, obligatii, anulari, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta natura. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa Transit-without-visa. Trip Exclusive nu este responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale.
Daca utilizati optiunea “Cereri speciale / Special Requests”, Trip Exclusive nu garanteaza confirmarea acestor cereri, dar le va trimite catre Furnizorul de Servicii Turistice. Este responsabilitatea dvs. de a reconfirma direct cu Furnizorul de Servicii Turistice daca aceste servicii speciale pot fi indeplinite.
La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni dar, va rugam luati legatura cu Trip Exclusive pentru detalii complete.
La momentul rezervarii unui zbor, aveti posibilitatea de a introduce detaliile cartii de fidelitate in cazul in care sunteti inscris deja intr-un astfel de program al unei companii aeriene. Va rugam sa notati ca aceste programe de fidelitate se supun termenilor si conditiilor impuse de catre compania la care sunteti inscris. Conform acestor reguli, premiile obtinute de pe urma acestor programe nu se aplica tuturor tarifelor sau clasei de servicii in care veti calatori. Pentru mai multe detalii va rugam contactati compania la care sunteti inscris.
Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile internationale, respective 90 min. pentru zborurile interne. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor. Cupoanele biletului de avion trebuie utilizate in ordine consecutiva. In cazul neresepctarii acestei prevederi, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletul in cauza.
Anulari/Modificari
In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic Trip Exclusive despre intentiile dvs. In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.
Trip Exclusive sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. Trip Exclusive sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteti anula rezervarea dvs. prin intermediul Site-ului in concordanta cu termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice.
In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Trip Exclusive isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.

Plata
Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.
In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul Trip Exclusive, hotelului sau a reprezentantului acestuia.
In anumite cazuri, detaliile cartii dvs. de credit pot fi transferate catre Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul in cauza va prelua platile pentru rezervarile dvs.
Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.
Trip Exclusive sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nici o obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente servciilor turistice comandate.
Plata se poate efectua prin transfer bancar in contul IBAN:RO14BPOS85013313945RON01 in RON deschis la Bancpost, sucursala Libertatii .
Trip Exclusive sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot sa apara la momentul rezervarilor prin cartile de credit. In acest caz veti fi informat despre comisioanele aplicabile. Trip Exclusive isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Daca rezervarea dvs. este platita cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizatie scrisa din partea acelei persoane.
In cazul in care emitentul cartii dvs. de credit o cere, Trip Exclusive sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de calatorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cartii de credit. Informatia eronata despre aceasta adresa se poate reflecta in anularea rezervarii, intarzierea livrarii documenteleor de calatorie si poate determina cresterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurati ca detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont.
In plus, pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cartii dvs. de credit, inainte de a emite documentele de calatorie, ne rezervam dreptul de a efectua – prin intermediul proceatorului de plati on-line ePayment – verificari aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cartii de credit, precum si un extras de cont recent.
Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificarii cursului de schimb.
Utilizarea Site-ului Trip Exclusive nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini.
Trip Exclusive nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.
Obligatiile utilizatorului
Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):
– responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau numele dvs .
– aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de initia actiuni juridice
– garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.
– neutilizarea Site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezevari false sau frauduloase.
– interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii
– obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul Site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continuta in Site.
Newsletter
Achizitia de produse si servicii turistice de la Trip Exclusive inseamna acceptul de a primi newsletter-ele Trip Exclusive sau alte materiale promotionale, care va vor fi trimise catre adresa dumneavoastra de e-mail/telefon si vor include noutati si oferte speciale precum si alte informatii.
Interzicerea accesului pe Site
Trip Exclusive isi rezerva dreptul de a va interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila.
Responsabilitatea Trip Exclusive
Trip Exclusive nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.
Trip Exclusive este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate (exceptand cazurile de deces sau accidentele personale a caror valoare nu are limita).
Legaturi catre alte Site-uri
Acest Site poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de alte parti implicate.
Trip Exclusive nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nici o responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale partior implicate .
Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de Trip Exclusive. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratoriil paginilor in cauza.
Forta Majora
Trip Exclusive nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste sau actiuni industriale care pot afecta Trip Exclusive sau furnizorii sai.
Rata de schimb
Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse si pot sa nu fie intotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu sa verificati ratele de schimb din ziua in care efectuati rezervarea.
Modificari asupra Site-ului
Trip Exclusive poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.
Copyright si Marca Inregistrata
Copyright-ul, drepturile de proprietate si continutul Site-ului apartin Trip Exclusive. Materialul continut pe Site este proprietatea Trip Exclusive sau a afiliatilor sai, exceptand cazul in care sunt recunoscute ca apartinand altor parti implicate, caz in care puteti raporta acest lucru la adresa tripexclusiv@gmail.com.
Numele Trip Exclusive precum si celelalte marci, logo-uri sau elemente grafice continute in Site (numele Trip Exclusive si logo Trip Exclusive sunt marci inregistrate ale Trip Exclusive sau ale afiliatilor sai. Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi marci inregistrate ale respectivilor proprietari.
Nu aveti nici un drept sau licenta de utilizare a acestor marci inregistrate.
Confidentialitate
Termenii politicii de confidentialitate a Trip Exclusive sunt prevazuti in acesti Termeni si Conditii.
Sunteti de acord cu utilizarea informatiilor dvs. personale de catre Trip Exclusive sau a afiliatilor si a altor parti implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a Trip Exclusive.
Politica de Securitate
Trip Exclusive utilizeaza tehnologie securizata pentru a proteja informatiile dvs. personale si tranzactiile financiare. Trip Exclusive se conformeaza procedurilor si standardelor de securitate stipulate in Politica de Securitate a Trip Exclusive.
Achizitiile online nu mai sunt de mult o noutate. Daca veti alege sa platiti cu cartea de credit, detaliile cartii dvs. de credit sunt criptate in timpul tranzactiei, determinand o securitate marita.
Trip Exclusive utilizeaza tehnologia Secure Socket Layer (SSL) tehnologie care asigura proceselor de achizitionare online prin intermediul cartii de credit, o securitate marita.
Modificari ale Termenilor si Conditiilor
Trip Exclusive isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.
Legea guvernanta
Acesti Termeni si Conditii reprezinta contractul intre Utilizator si Trip Exclusive si este guvernat de legile din Romania.

CONDITII GENERALE DE REZERVARE – VANZARE A BILETELOR DE AVION DE CATRE AGENTIA TRIP EXCLUSIVE
I. REZERVARI DE LOCURI
1.1. Rezervarile de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internationale computerizate de rezervari, care permit accesul agentiei la baza de date a companiei si rezervarea efectiva a locurilor pentru o anumita cursa in favoarea potentialilor pasageri.
1.2. Rezervarile sunt gratuite si se fac inaintea datei de plecare.
1.3. O data cu efectuarea rezervarii, pasagerul va primi de la agentie informatii referitoare la pretul zborului (valabil la data rezervarii, incluzand si taxele de aeroport, taxe combustibil, tarifele de servicii ale companiei Trip Exclusive), precum si informatiile referitoare la conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari.
1.4. Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana, de politica de tarife de serviciu a companiei Trip Exclusive, precum si de alti factori (de ex. obligatia detinerii vizei ), independenti de vointa agentiei. Aceste reguli, precum si pretul biletului de avion, se pot modifica, prin vointa celor ce le-au impus, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca agentia sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare.
II. EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITATI DE PLATA.
2.1. Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se fac conform conditiilor impuse de catre fiecare companie aeriana in parte. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre termenul pina la care rezervarea sa este valabila si sa se prezinte in termen pentru achitarea biletului pentru a intra in posesia acestuia . Termenele pot fi schimbate oricind de companie, situatie in care agentia va anunta pasagerul despre modificare, fara a putea fi, insa, facuta raspunzatoare in vreun fel de catre acesta pentru o eventuala anulare.
2.2. Raportul contractual intre agentie si pasager apare in momentul in care pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligatia sa se informeze la agentie despre toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca prezentele conditii generale.
2.3. Pasagerul poate plati biletul de avion in LEI, USD, EUR, la cursul de schimb utilizat de agentie in ziua respectiva.
III. PRETURILE BILETELOR DE AVION.
3.1. Preturile biletelor de avion comercializate prin agentie sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate in sistemele centralizate de rezervari, tarife speciale, tarif de serviciu al companiei Trip Exclusive, etc. In aceste conditii, fiecare zbor in parte presupune calcularea de catre agentul specializat al pretului aplicabil biletului de avion respectiv . Acelasi zbor, cu aceeasi companie poate genera preturi diferite .
Data fiind infinitatea de preturi aplicabile biletelor de avion, acestea, ca si regulile aplicabile lor, nu pot fi afisate sau publicate. De asemenea, informatiile referitoare la reguli, care provin din comunicarile scrise sau transmise computerizat de catre companie, prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la agentie, au un caracter continuu, modificarile pot fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse si publicate in vreun inscris.
3.2. Preturile de vanzare nu sunt neaparat inscrise pe biletele de avion. Intre pretul inscris pe biletul de avion si cel efectiv incasat de agentie, pot aparea diferente semnificative, care decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie precum si din politica de tarife de serviciu a companiei Trip Exclusive.
Pretul unui bilet de avion devine ferm, impreuna cu toate conditiile aplicabile lui, numai in momentul in care este inscris pe documentul de incasare intocmit de agentie.
3.3. Pentru activitatea specifica, compania poate aplica urmatoarea politica de tarife de serviciu, denumite pe scurt TSF. TSF nu sunt returnabile in caz de anulare sau modificare a biletului de avion.
Schema Taxei de Serviciu public:
A Trip Exclusive aplica o taxa de serviciu intre 0 % si 15 % din valoarea cosului de cumparaturi. In caz de anulare voluntara taxa de serviciu este nereturnabila.
B Taxa modificare rezervare / dupa emitere -pe bilet – 25 EUR
C Trip Exclusive nu va percepe taxe de serviciu pentru modificarile de nume, itinerariu sau anularea biletului in cazul in care biletul a fost achizitionat impreuna cu Pachetul de servicii Premium.
3.4. Biletele de avion emise de agentie sunt proprietatea I.A.T.A. – BSP Romania – in calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, incasarile aferente biletelor vandute se deconteaza catre I.A.T.A. BSP – Romania, drept pentru care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare despre modul in care a stabilit pretul unui bilet de avion decat de catre acest organism sau de catre compania pentru care a emis biletul.
3.5. Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, odata ce a intrat in posesia biletului de avion.
3.6. Pretul biletului de avion include de regula taxele de aeroport, taxe combustibil, TSF. Exista, insa, situatii, independente de vointa agentiei, in care, pe parcursul calatoriei i se pot solicita pasagerului si alte taxe, care nu au fost percepute initial, situatie in care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare.
IV. BILETUL DE AVION
4.1. Biletul de avion este documentul, inscrisul sau conventia electronica in baza careia se efectueaza zborul. Biletul de avion este emis de agentie dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.
4.2. Pasagerul posesor al biletului de avion cumparat are obligatia de a-l pastra in stare buna si de a-l prezenta la imbarcare in vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de catre pasager nu il indreptateste pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde agentiei sau companiei nici un fel de despagubiri.
4.3. Conditiile contractului si informatiile inscrise pe biletul de avion completeaza prezentele conditii generale. Se considera ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii.
4.4 In cazul biletelor de avion ce includ in ruta o schimbare de aeroport, companiile aeriene ofer spre vanzare aceste zboruri luand in calcul timpul minim de conexiune standard intre zboruri stabilit de autoritatile aeroportuare. Tariful biletelor nu include costul transferului intre cele doua aeroporturi si neprezentarea sau intarzierea la zbor, care nu este cauzata de intarzierea/anularea zborurilor de catre companiile aeriene, va fi in responsabiliatea pasagerilor.

V. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR
5.1. Agentia este raspunzatoare de emiterea corecta a biletelor de avion si de informarea cu buna credinta a pasagerului asupra conditiilor aplicabile biletului de avion vandut.
5.2. Informarea pasagerilor se va realiza prin afisarea la loc vizibil in agentie a prezentelor conditii generale de vanzare a biletelor de avion precum si prin prezentarea, la cererea expresa a pasagerului, a conditiilor speciale de transport ale companiei, aplicabile zborului in cauza, fara a fi nevoie de o semnatura a pasagerului care sa certifice ca a fost informat.
5.3. Pasagerul este obligat sa citeasca prezentele conditii generale afisate in agentie inainte de a cumpara biletul de avion. Biletul de avion, o data cumparat, se presupune ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate informatiile legate de biletul respectiv, el nemaiputind sa invoce ulterior necunoasterea acestora si sa pretinda eventuale despagubiri agentiei.
5.4. Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 1 ora si 30 de minute inainte de ora plecarii, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare.
5.5. Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat, in urmatoarele conditii :
– pasagerul nu s-a prezentat la timp la imbarcare (1 ora si 30 min inainte de ora plecarii inscrisa pe bilet)
– pasagerul este refuzat la imbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru tara de destinatie, viza falsa, pasaport cu interdictie etc) sau in situatia unui refuz nejustificat al autoritatilor de a permite calatoria.
– alte imprejurari sau cazuri de forta majora, pe care agentia nu le putea prevedea sau evita
5.6. Agentia nu este raspunzatoare pentru intirzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului , pentru situatii de suprarezervare sau pentru servicii aferente zborului (ex – pierderi de bagaje), obligatii care cad direct in sarcina companiei. In astfel de situatii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despagubi pasagerul in conformitate cu reglementarile internationale.
5.7. Pasagerul poate renunta la biletul de avion cumparat in orice moment, inainte de data plecarii. Indiferent de motivul renuntarii, regula presupune ca pasagerului i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului incluisv taxe si TSF + 15 EUR TSF de anulare.
Daca regulile companiei permit conditii de returnare mai avantajoase, agentia va aplica aceste reguli, in favoarea pasagerului, fara ca acestea sa afecteze retinerea TSF si TSF de anulare.
Daca la momentul emiterii biletului de avion clientul a beneficiat de un anumit discount, in cazul solicitarii de anulare voluntara, suma respectiva va fi retinuta de catre agentie din suma recuperabila de la compania aeriana.
5.8. Pasagerul poate modifica biletul initial cumparat in conditiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz in parte.Pentru fiecare modificare se aplica penalizarea prevazuta de conditiile stabilite de compania pentru care s-a emis biletul. Orice modificare a unui bilet de avion se efectueaza inaintea plecarii zborului initial ce urmeaza a fi modificat. Biletul nu poate fi pastrat pentru in vederea unei utilizari ulterioare daca nu este modificat reemis inaintea zborului programat initial. Agentia va aplica TSF pentru modificare conform politicii sale comerciale.
5.9. Pasagerul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntare la bilet si i se aplica prevederile din prezentele conditii generale.
5.10. Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terte persoane.
5.11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.
5.12. In situatia in care pasagerul, din vina sa, utilizeaza doar partial zborurile inscrise in biletul de avion cumparat, el nu va putea pretinde despagubiri de nici un fel agentiei sau companiei pentru care s-a emis biletul.
5.13. Pasagerul trebuie sa prezinte la imbarcare un document de calatorie(Carte de identitate, Pasaport) valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara.Pasagerul are obligatia de a se informa despre conditiile de calatorie la autoritatile romane(Politia de Frontiera, Ministerul Afacerilor Externe, Ambasada sau Consulatul tarii vizitate) .Pasagerul are obligatia sa se asigure ca este in regula din punct de vedere al tuturor formalitatilor necesare calatoriei( politie, vama, sanatate, pasaport, viza, etc), agentia neavind nici o raspundere in fata pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la imbarcare dintr-unul din aceste motive cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde despagubiri agentiei.
5.14. Agentia va informa de buna credinta pasagerul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate, conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facuta responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul de emitere a biletului de avion.
5.15. Agentia nu este raspunzatoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului in timpul zborului sau datorita unor modificari de orar, intirzieri ale zborurilor, etc, imprejurari care se afla dincolo de controlul si vointa agentiei.
5.16. Datorita situatiei create prin cererile masive de azil politic sau raminerile ilegale in tarile din Vest, autoritatile tuturor statelor, chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor respective in Romania, pot refuza fara explicatii sa permita trecerea frontierei, respectiv imbarcarea in avion a pasagerului. In astfel de situatii, agentiei nu i se pot solicita despagubiri, deoarece imposibilitatea efectuarii transportului se datoreaza faptei unui tert.
5.17. In cazul in care pasagerului i se fura biletul de avion cumparat(in cazul biletelor de hartie), pe baza de declaratie pe proprie raspundere si acte doveditoare de la Politie, el poate solicita agentiei emiterea unui duplicat dupa biletul respectiv, fara a plati costuri suplimentare.
VI. RECLAMATII
6.1. Orice reclamatie cu privire la biletul de avion cumparat se va face in scris direct in agentie sau pe adresa de e-mail tripexclusiv@gmail.com, in termen de max 10 zile lucratoare de la data producerii evenimentului reclamat.
6.2. Reclamatiile care nu sunt facute in scris nu vor fi luate in considerare.
6.3. Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar solutia data apartine companiei aeriana, in calitate de proprietara a biletului.
Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris, in termen de 3 zile de la primirea raspunsului de la companie.
In situatia in care pasagerul nu este multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.
6.4. Pasagerul va fi despagubit direct de catre compania aeriana in toate cazurile in care aceasta decide acest lucru, agentia nefiind obligata sa intermedieze astfel de despagubiri.
6.5. Orice reclamatie se va face de catre pasager in conformitate cu prezentele conditii generale de vanzare a biletelor de avion.
VII. DISPOZITII FINALE
7.1. Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile CONVENTIEI DE LA VARSOVIA , in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI.
7.2. Afisarea in agentie a prezentelor conditii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se considera ca pasagerul care a cumparat biletul de avion a luat la cunostinta despre continutul acestor conditii si el nu va mai putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa de informare.
7.3. Prezentele conditii generale vor fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.
7.4. Trip Exclusive se incadreaza in exceptiile OG 130/2000 art.6. lit. f.

Termeni si conditii rezervari hoteliere

Trip-exclusiv.ro isi rezerva dreptul de a modifica acesti termini si conditii in orice moment. Modificarile vor intra in vigoare de indata ce vo fi publicate pe www. trip-exclusiv.ro
EFECTUAREA / MODIFICAREA / ANULAREA REZERVARILOR
1. Orice rezervare efectuata online si neanulata la termenul limita de anulare specificat in sistem se considera FERMA si implica automat responsabilitatea platii.
2. Toate anularile vor fi efectuate prin intermediul sistemului online sau in cazul unei disfunctionalitati a sistemului se poate contacta departamentul de rezervari si helpdesk al trip-exclusiv.ro
3. Termenul limita de anulare fara penalizare este specificat in momentul efectuarii rezervarii online. Depasirea termenului respectiv implica plata penalizarilor care de asemenea sunt specificate in rezervare.
4. In cazul neprezentarii la hotel, se va aplica o penalizare de minimum o noapte (pana la maximum costul intregii sederi, in functie de politica de anulare a hotelului).
5. Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizarii in totalitate sau partiala a serviciilor turistice, trebuiesc insotite de o confirmare scrisa din partea hotelului. Aceasta confirmare nu garanteaza returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Va fi onorata numai in cazul in care hotelul accepta returnarea contravalorii.
6. Toate rezervarile vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele carora s-a facut rezervarea. Schimbarile de nume nu sunt permise.
7. In caz de imposibilitate fortuita de a onora rezervarea, trip-exclusiv.ro isi rezerva dreptul de a inlocui hotelul sau alte servicii confirmate initial cu altele de categorie similara sau superioara, fara nici un fel de alta compensatie in schimb sau de a returna banii integral in cazul in care este imposibila oferirea unei alternative.
8. Cazarea se face de obicei intre 12.00 si 14.00, ora locala, in ziua sosirii programata in rezervare. Pentru a evita probleme la cazare, va rugam sa ne informati in cazul in care veti ajunge mai tarziu la hotel.
9. Toate hotelurile publicate pe trip-exclusiv.ro solicita ca cel putin unul dintre pasageri sa aiba 18ani impliniti. In cazul in care clientii au sub 25 ani si rezerva hoteluri din SUA sunt rugati sa contacteze hotelul direct pentru clarificari.
TARIFE
1. trip-exclusiv.ro nu percepe taxe sau comisioane in plus fata de tarifele afisate online.
2. Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate la rubrica ‘Mese incluse’.
3. In anumite destinatii este posibil sa se perceapa taxe locale platibile direct la hotel.
4. Unele hoteluri au tarife fluctuante, care se schimba zilnic. Tariful nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate. Nu se accepta o cerere de rambursare bazata pe faptul ca pretul de vanzare a fost aproape sau peste tariful de receptie.
5. Conducerea hotelului are dreptul sa ceara la sosire detaliile cardului de credit sau un deposit care sa acopere si sa garanteze orice costuri suplimentare care pot aparea in timpul sederii dumneavoastra.
TIPURI DE CAMERE
1. Tipurile de camere pot depinde de disponibilitatea acelui tip de camera in hotel si pot varia in functie de hotel si/sau de tara in ceea ce priveste categorizarea tipurilor de camere. Incercam sa ne asiguram ca hotelul ofera tipul de camera rezervat, totusi pot exista ocazii cand in loc de o camera cu pat dublu poate fi alocata o camera cu doua paturi separate sau o camera cu pat dublu poate fi alocata in loc de o camera cu doua paturi separate. Va rugam sa luati la cunostinta ca majoritatea hotelurilor europene ofera doua paturi single alaturate pentru a forma un pat dublu. In timp ce toate preferintele legate de tipul de camera dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facuta de catre hotel si depinde de disponibilitatea din momentul intrarii in hotel. O camera tripla nu garanteaza trei paturi separate. Marimile paturilor si configuratia lor pot diferi. Acest lucru poate include si un pat pliant. O camera cvadrupla este o camera pentru patru adulti, cu doua, trei sau patru paturi. Acest lucru poate include si paturi pliante. Aranjamentul paturilor poate varia considerabil.
2. Orice cerere suplimentara, cum ar fi pentru etaj superior, pentru camera de fumatori etc. nu e garantata in momentul rezervarii. Va depinde de disponibilitatea hotelului in ziua intrarii clientului.
3. Clasificarea dupa stele a hotelurilor afisate ofera o idee generala a calitatii hotelului si un nivel aproximativ de facilitati, servicii si comoditati. Totusi criteriile si cerintele specifice aplicate pot diferi de la tara la tara. Happytour.ro nu se face responsabil de aceasta varietate in ceea ce priveste clasificarea hotelurilor intre tari, tipuri de camere si informatiile despre hotel legate de aceste chestiuni. Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea sa se asigure ca tipul de camera rezervat este adecvat numarului de persoane care calatoresc.
RECLAMATII
1.Orice reclamatie trebuie depusa in scris la sediul Trip Exclusive in maxim 30 zile de la data iesirii din hotel.
2.Nu vom lua in considerare reclamatiile care nu au fost supuse atentiei hotelului pe timpul sederii clientului. Orice reclamatie trebuie raportata pe loc hotelului.
3.Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situatii care ar fi putut fi rezolvata la fata locului daca hotelul ar fi fost informat.
TERMENI SI CONDITII GENERALE
1. trip-exclusiv.ro nu va fi responsabil pentru orice inconveniente sau rezultate ale unor circumstante neprevazute cum ar fi inundatii, cutremure, revolte, acte teroriste, acte guvernamentale sau schimbarea autoritatii dintr-o tara, conditii de vreme nefavorabile sau renovari la hotel care nu ni s-au comunicat in avans.
2. Diferentele de clima si regulile de economisire a energiei din diferite tari pot afecta sistemele de incalzire din hotelurile localizate in zona sau tara respectiva. De exemplu, in Italia sistemul de incalzire poate fi operat intre 15 noiembrie si 15 martie din cauza reglementarilor guvernamentale.
3. Inceperea si incetarea datelor de functionare a piscinelor pot fi deasemenea afectate de conditiile de clima si vreme. trip-exclusiv.ro nu este responsabil pentru politicile hotelurilor legate de aceste aspecte.
4. Dupa efectuarea rezervarii, va rugam verificati si asigurati-va ca toate detaliile din voucher ( cum ar fi adresa hotelului, informatiile despre hotel, oras si tara ) sunt corecte. In acest mod veti fi protejat de orice neplaceri cauzate de o eroare a sistemului.
5. Folosirea site-ului se face numai in urma acceptarii termenilor si conditiilor. Daca nu acceptati acesti termeni si conditii, nu folositi acest site.

CONTRACTUL CU TURISTUL
CONTRACTUL – CADRU de comercializare a pachetelor de servicii turistice

Partile contractante

S.C.E-SMART TRIP EXCLUSIVE S.R.L. inregistrata la ORC din municipiul Bucuresti sub Nr. J40/7861/03.06.2016, CUI 36166846, IBAN:RO14BPOS85013313945RON01 in RON deschis la Bancpost, sucursala Libertatii cu sediul in Str. Crizantemelor, Nr. 4, Bl. Z10, Sc. 3, Et. 1, Ap. 45, Sector 5., reprezentata de Dna Anghelina Cristina in calitate de Administrator, denumita in continuare Agentia,

si turistul/reprezentantul turistului,

I. Obiectul contractului
Il constituie vânzarea de catre Agentie a serviciilor turistice înscrise în voucher sau bilet de odihna tratament sau bilet de excursie, anexat la prezentul contract si eliberarea documentelor de calatorie.
Agentia este obligata sa solicite turistului o cerere de rezervare in scris, fax sau email sau formular de rezervare, in cazul solicitarii unor servicii turistice care nu fac parte din oferta proprie a agentiei de turism si care necesita confirmarea rezervarii din partea altor prestatori. Daca turistului nu i se solicita o cerere de rezevare se presupune ca serviciile solicitate sunt confirmate in momentul solicitarii.
Contractul ia nastere :
a) in momentul semnarii lui de catre turist, in cazul serviciilor confirmate in momentul solicitarii (nu este necesara si nu se completeaza o cerere de rezervare);
b) in momentul in care serviciile solicitate de catre client au fost confirmate de catre agentie, respectiv clientul ia la cunostinta despre serviciile care i-au fost confirmate si le accepta in scris prin fax sau email sau semneaza cererea de rezervare la sectiunea “confirmare de servicii”. In cazul in care continutul cererii de rezervare difera de continutul confirmarii calatoriei turistice sau daca aceasta confirmare nu s-a facut in termenul de 60 de zile calendaristice de la data solicitarii rezervarii, turistul poate considera ca voiajul nu a fost rezervat si are dreptul la rambursarea imediata a tuturor sumelor deja platite, fara a
fi insa in masura a solicita despagubiri. Este responsabilitatea turistului de a se informa prin orice mijloace (telefon,email, personal la sediul agentiei) daca rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat in termenul legal de 60 de zile si de a se prezenta la agentie pentru semnarea contractului. Pentru procesarea unei rezervari de servicii, agentia poate solicita un avans de pina la 100% din pretul pachetului.
II. Pretul
1. Pretul contractului este specificat pe factura in cazul serviciilor externe si in cataloagele agentiei si pe biletul de odihna in cazul serviciilor interne si cuprinde costul serviciilor turistice effective si comisionul Agentiei. Avansul este de min. 25% din pret pentru servicii interne si este de minimum 50% pentru serviciile externe.
2. Plata finala se va face astfel: a.pentru serviciile externe, integral pana cu cel tirziu 15 zile inainte de inceperea sejurului.b.pentru serviciile interne, in maximum 3 rate, a cate 25% din pret fiecare, achitate la intervale egale pana cu cel tarziu 15 zile inainte de data inceperii sejurului.
3. Plata serviciilor externe aferente contractului se poate efectua in valuta specificata in contract sau in Lei la cursul BNR in ziua efectuarii platilor.
III. Drepturile si obligatiile Agentiei
1. În cazul în care Agentia este nevoita sa modifice una dintre prevederile esentiale ale contractului, are obligatia sa informeze turistul cu cel putin 15 zile înainte de data plecarii.
2. Agentia poate sa modifice pretul contractului, în sensul majorarii sau micsorarii, dupa caz, numai daca modificarea are loc ca urmare a variatiilor costurilor de transport, ale redeventelor si ale taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare în porturi si aeroporturi si ale taxelor de turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.
3. În cazul în care, dupa începerea calatoriei turistice, o parte importanta din serviciile turistice prevazute în contract nu este realizata sau Agentia constata ca nu le va putea realiza, aceasta este obligata:
3.1. sa ofere turistului alternative corespunzatoare în vederea continuarii calatoriei turistice fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate;
3.2. sa restituie turistului sumele ce reprezinta diferenta dintre serviciile turistice achitate si cele efectiv prestate în timpul calatoriei turistice;
3.3. în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzatoare sau acesta nu le accepta din motive întemeiate, sa asigure fara costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori în alt loc agreat de acesta si, dupa caz, despagubirea pentru serviciile neprestate.
4. Agentia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, cu exceptia urmatoarelor cazuri:
4.1. când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza turistului;
4.2. când neîndeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora sau unor împrejurari pe care nici Agentia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modificari de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport etc.).
5. Agentia are obligatia sa furnizeze în scris turistului, în termen de 2 zile înainte de data plecarii, urmatoarele informatii:
5.1. orarele, locurile escalelor si legaturile, precum si, dupa caz, locul ce urmeaza sa fie ocupat de turist în fiecare dintre mijloacele de transport incluse în contract(mai putin avion);
5.2. denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax ale reprezentantei locale a organizatorului si/sau a detailistului ori, în lipsa acesteia, un numar de apel de urgenta care sa îi permita contactarea organizatorului si/sau a detailistului;
5.3. pentru calatoriile minorilor neînsotiti de parinti, informatii care sa permita parintilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazarii copilului.
IV. Drepturile si obligatiile turistului
1. În cazul în care turistul nu poate sa participe la calatoria turistica, acesta poate sa cesioneze contractul unei terte persoane care îndeplineste toate conditiileaplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta în scris Agentia cu cel putin 5 zile înaintea datei de plecare. În acest caz Agentia reziliaza contractul cu turistul care cesioneaza contractul si încheie un alt contract cu noul turist. Pentru calatoriile individuale, în cazul în care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai daca exista posibilitatea transferarii locului de zbor. Turistul care cedeaza pachetul sau de servicii, precum si cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata pretului calatoriei si a eventualelor costuri suplimentare aparute cu ocazia acestei cedari.
2. În cazul sejururilor de odihna si/sau de tratament cu locul de desfasurare in Romania, turistul are obligatia sa respecte programul de acordare a serviciilor în România, respectiv: în statiunile de pe litoral, cazarea se face la ora 18,00 a zilei de intrare si se termina la ora 12,00 a zilei urmatoare celei înscrise pe voucher ori pe biletul de odihna si/sau de tratament; în statiunile din tara, altele decât cele de pe litoral, cazarea se face începând cu ora 12,00 a zilei de intrare si se termina cel târziu la ora 12,00 a zilei urmatoare celei înscrise pe bilet.
3. În cazul în care preturile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, având dreptul la rambursarea de catre Agentie a sumelor platite.
4.
4. 1. Turistul este obligat sa comunice Agentiei, în termen de 5 zile calendaristice de la primirea înstiintarii prevazute la cap. III pct. 1, hotarârea sa de a opta pentru:
4.1.1. rezilierea contractului fara plata penalitatilor; sau
4.1.2. acceptarea noilor conditii ale contractului.
4. 2. În cazul în care turistul reziliaza contractul sau Agentia anuleaza calatoria turistica înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:
4.2.1. sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, propus de Agentie;
4.2.2. sa accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioara, propus de Agentie, cu rambursarea imediata a diferentei de pret;
4.2.3. sa i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.
4. 3. Turistul are dreptul sa rezilieze în orice moment, în tot sau în parte, contractul, iar în cazul în care rezilierea îi este imputabila, este obligat sa despagubeasca Agentia pentru prejudiciul creat acesteia, cu exceptia cazurilor de forta majora definite conform legii. Daca turistul solicita schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricarora dintre servicii, aceasta echivaleaza cu rezilierea contractului, cu aplicarea
penalitatilor legale la momentul respectiv, si încheierea unui nou contract.
4. 4. Turistul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubrizare, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Agentie.
4. 5. Turistul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate, precum si documentul de calatorie eliberat (voucher, bilet de odihna si/sau de tratament), în vederea acordarii serviciilor turistice. In cazul in care turistul beneficiaza de bilete de odihna si tratament, el este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere bilet de trimitere de la medicul de familie si dovada platii contributiilor pentru asigurari sociale, la zi.
V. Renuntari, penalizari, despagubiri
1. În cazul în care turistul renunta din vina sa la serviciile turistice care fac obiectul prezentului contract, el datoreaza Agentiei penalizari dupa cum urmeaza:
1. 1. In cazul serviciilor turistice externe
1.1.1. 25% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice înainte de data plecarii;
1.1.2. 50% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face în intervalul 16-30 de zile înainte de data plecarii;
1.1.3. 100% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face într-un interval mai mic de 16 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program.
1. 2. In cazul serviciilor turistice interne.
1.2.1. comisionul agentiei si TVA aferent, daca renuntarea se face cu mai mult de 15 zile calendaristice inainte de data inceperii sejurului
1.2.2. 100% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 15 zile calendaristice inainte de data inceperii sejurului
2. In cazul in care turistul care a contractat servicii turistice cu agentia si a achitat un avans nu se prezinta in termenul specificat de catre agentie pentru a achita ratele aferente sau restul de plata, contractul se considera reziliat iar agentia are dreptul de a anula rezervarile efectuate in beneficiul turistului, cu retinerea integrala a sumelor platite de catre turist pana la acea data.
3. Pentru biletele de odihna si/sau de tratament cumparate prin organizatii sindicale, Agentia va face restituiri numai în baza cererilor de renuntare contrasemnate si stampilate de reprezentantul organizatiei sindicale
4. În cazul în care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor retine toate taxele achitate de Agentie prestatorilor directi, precum si cheltuielile de operare proprii acesteia.
5. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizeaza pachetul de servicii turistice refuza sa se mai întoarca în România si autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, turistul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli.
6. Penalizarile echivalente cu pretul contractului se aplica si în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/ destinatie, daca
nu poate pleca în calatorie pentru ca nu are actele în regula sau daca este întors de la granita de catre politia de frontiera.
7. Turistul trebuie sa depuna în scris cererea de renuntare la pachetul de servicii turistice, cu numar de înregistrare la Agentia la care a achitat serviciile. În
caz contrar, cererea de renuntare nu este luata în considerare.
8. Agentia va acorda despagubiri în functie de gradul de nerespectare a obligatiilor din contract.
9. În cazul în care agenţia de turism Trip Exclusive revinde serviciile turistice ale altor prestatori de turism, se vor percepe penalizarile respectivului prestator de turism, care vor fi aduse la cunoştinţa turistului in scris, prin fax sau email
VI. Reclamatii
1. În cazul în care turistul este nemultumit de serviciile turistice primite, acesta are obligatia de a întocmi o sesizare în scris, clar si explicit, cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât Agentiei, cât si prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului).
2. Atât Agentia, cât si prestatorul de servicii turistice vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. În cazul în care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, turistul va depune la sediul Agentiei o reclamatie în scris, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea calatoriei, Agentia urmând ca, în termen de 15 zile calendaristice, sa comunice turistului despagubirile care i se cuvin.
3. Daca intampinati nelamuriri sau probleme privind o comanda pe Site-ul Trip Exclusive, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru conciliere gratuita cu Madalina Grosu la adresa tripexclusiv@gmail.com sau la numarul 021.3070600, cu mentiunea ca apelul va fi redirectionat catre acesta.
VII. Asigurari
Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de el în cazul insolvabilitatii sau falimentului Agentiei la Societatea de Asigurare Omniasig din localitatea Bucuresti. Conditiile în care turistul va fi despagubit de catre societatea de asigurare sunt:
1. În cazul în care Agentia nu efectueaza repatrierea turistului, acesta are obligatia de a anunta imediat societatea de asigurare prin telefon, fax sau e-mail.
În aceasta situatie societatea de asigurare nu are obligatia de a achita imediat contravaloarea cheltuielilor de repatriere, ci de a o rambursa dupa întoarcerea turistului în România, în conditiile politei de asigurare încheiate între Agentie si societatea de asigurare.
2. În cazul în care turistul solicita de la Agentie contravaloarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, acesta trebuie sa trimita documentele justificative catre Agentie prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire. Turistul are obligatia sa pastreze fotocopii de pe respectivele documente justificative. Turistul poate solicita Agentiei rambursarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data încheierii derularii pachetului de servicii turistice sau de la data repatrierii.
3. Turistul are obligatia de a notifica societatii de asigurare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, în legatura cu solicitarea adresata Agentiei privind rambursarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirmarii de primire prevazute la cap. X pct. 2
4. În cazul în care, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data confirmarii de primire a documentelor justificative de catre Agentie, turistul nu a primit sumele solicitate de la aceasta, are loc evenimentul asigurat.
5. În termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, turistul are obligatia de a transmite societatii de asigurare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, cererea de despagubire însotita de documentele justificative.
6. Documentele justificative constau în:
6.1. contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice;
6.2. confirmarile de primire precizate la pct. 2, 3 si 5 din prezentul capitol;
6.3. fotocopiile de pe documentele de plata a avansului (chitante, ordine de plata etc.), în cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de turist;
6. 4. fotocopiile de pe documentele de transport si cazare, în cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de repatriereSocietatea de asigurare are dreptul sa solicite turistului si alte documente justificative.
7. Despagubirea nu poate depasi suma achitata de turist în contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice, precum si sumele necesare repatrierii acestuia, cu respectarea prevederilor cap. IX pct. 2.
8. Din despagubire se scade fransiza mentionata pe polita de asigurare.
9. Despagubirea va fi platita în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data primirii de catre societatea de asigurare a documentelor justificative de la turist.
10. În cazul în care dupa plata despagubirii Agentia plateste debitul catre turist, acesta are obligatia de a restitui asiguratorului despagubirea primita, în termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data primirii de la Agentie a sumelor reprezentând debitul. Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care sa acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistenta care sa acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boala sau deces, a unui contract de asigurare pentru bagaje,ori a unei asigurari storno.
VIII. Documentele contractului se constituie ca anexa la acesta si sunt urmatoarele:
1. voucherul, biletul de odihna-tratament, biletul de excursie, bonul de comanda, dupa caz;
2. programul turistic, în cazul actiunilor turistice.
3. cataloagele/ofertele agentiei/site Trip Exclusive la www.trip-exclusiv.ro
IX. Dispozitii finale
1.Prezentul Contract reprezinta acordul de vointa al partilor sale semnatare
2.Prezentul Contract poate fi incheiat si la distanta, prin fax, partile convenind asupra autoritatii prezentului contract in actuala forma
3. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face în conformitate cu prevederile prezentului contract si cu respectarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 631/2001, Ordin nr. 516/2005 din 12/04/2005 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 334 din 20/04/2005 cu modificarile ulterioare.
4. Contractul poate fi prezentat si sub forma unui catalog, pliant sau alt înscris, daca turistul este informat despre aceasta si daca documentul contine informatiile prevazute de art. 10 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 107/1999, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 631/2001, Ordin nr. 516/2005 din 12/04/2005 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 334 din 20/04/2005 cu modificarile ulterioare.

Politica de confidentialitate a Trip Exclusive srl, operator de date cu caracter personal nr.0000
Trip Exclusive intelege si respecta importanta datelor dvs. personale. In aceasta sectiune va vom explica cum colectam si utilizam datele dvs. personale si cum puteti modifica datele deja introduse.
Cum sunt colectate datele dvs. personale in timpul accesarii paginii noastre de internet?
Aceste date va sunt solicitate in mai multe circumstante, astfel:
– cand creati o rezervare sau cumparati un serviciu de pe pagina noastra web sau prin intermediul echipei noastre de la Customer Service: prin e-mail, posta, fax sau telefon.
– cand va inregistrati ca si utilizator al paginii noastre, va inscrieti la serviciul de newsletter sau diferite concursuri si promotii
– cand acceptati sa participati la diferitele chestionare lansate de catre Trip Exclusive, ca operator al portalului www.trip-exclusiv.ro.
Cum folosim datele dumneavoastra?
Datele dumneavoastra sunt utilizate in urmatoarele scopuri:
– pentru a va asigura un serviciu la un standard inalt si pentru a va ajuta sa utilizati la maximum resursele paginii noastre web.
– pentru a definitiva rezervarile si achizitiile pe care le-ati efectuat prin intermediul site-ului nostru, precum si pentru a raspunde cat mai eficient la cererile primite din partea dvs.
– pentru a va furniza un serviciu personalizat si de a va asigura ca nu veti omite nici o oferta sau informatie care v-ar putea interesa
– alte scopuri administrative si analize interne
– in cazul in care ne veti contacta pe e-mail, vom folosi informatia furnizata pentru a va oferi serviciul cerut (ex. preferinta dvs. pentru un meniu special).
Informatiile pe care ni le furnizati ne vor permite sa va trimitem ofertele noastre speciale, sa va oferim informatii actualizate despre Trip Exclusive ori partenerii nostri sau orice informatii relevante.
Astfel:
– Data nasterii ne este necesara in a determina virsta dumneavoastra. Majoritatea companiilor aeriene ofera importante reduceri de pret tinerilor sau seniorilor, insa precizarea virstei exacte este obligatorie.
– Numarul de telefon si adresa de e-mail este obligatorie in definitivarea unei rezervari de bilet de avion sau de vacanta pentru ca trebuie sa avem datele de contact in cazul modificarii zborurilor sau a rezervarilor de vacante.
– Datele de pe cartea de credit. In cazul rezervarilor cu plata online sau a rezervarilor ce necesita o garantie cu carte de credit trebuie sa colectam aceste date pentru a putea procesa plata sau a garanta rezervarea dumneavoastra.
– Datele din actele de identitate sau de stare civila. Legislatia in vigoare ne obliga sa avem un control strict asupra identitatii persoanelor care fac plati peste un anumit nivel sau care solicita asistenta in obtinerea unei vize turistice. Totodata, contractul turistic incheiat intre societatea noastra si dumneavoastra trebuie sa contina aceste date. In cazul zborurilor catre Statele Unite ale Americii sau a altor tari care solicita viza de intrare ne vom asigura ca detineti acest drept cu scopul inalturarii unor situatii neplacute pentru dumneavoastra.
– Datele din permisul de conducere. In cazul inchirierii unui autovehicul sau intermedierii rezervarii la rent a car, suntem obligati sa avem datele din permisul dumneavoastra de conducere pentru a putea face dovada ca aveti dreptul sa conduceti un autovehicul.
Catre cine pot fi divulgate aceste informatii?
Datele despre dvs. pot fi divulgate catre partenerii nostri si vor fi folosite doar in scopul efectuarii cererii dvs. de rezervare.
Nu vom divulga aceste date catre alte terte parti, exceptand cazul in care aceste parti sunt implicate in procesul de efectuare a unei rezervari sau achizitii pe pagina noastra web (incluzand aici si echipa noastra de customer service).
Datele dvs. pot fi divulgate in cazul in care anumite legi cer in mod obligatoriu acest lucru. De asemenea putem divulga datele dumneavoastra catre terte parti sau consultanti care actioneaza in numele nostru sub rezerva obligatiei acestora din urma de a pastra datele dumneavoastra confidentiale.
Toate companiile aeriene sunt obligate prin lege sa divulge informatiile despre rezervarile pasagerilor (pe zborurile catre Marea Britanie, Australia sau Statele Unite ale Americii) agentiilor guvernamentale in cauza, inca dinaintea sosirii in tara respectiva. Aceste informatii sunt folosite in scopul asigurarii securitatii statelor respective.
Astfel, trebuie sa va informam ca informatii cu privire la datele dumneavoastra de identitate vor fi comunicate companiilor aeriene prin sistemul de rezervari Amadeus.
Transferul informatiei
Pentru indeplinirea scopurilor definite mai sus, putem transfera informatiile dumenavoastra dincolo de granitele Romaniei, incluzand tari din afara Europei. Fiecare tara poate oferi diferite niveluri de protectie a informatiei dvs.
Sistemul de plata on-line asigura ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment ale partenerului , aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Daca doriti sa aflati orice alte informatii despre datele pe care le detinem va rugam sa ne trimiteti un e-mail la tripexclusiv@gmail.com.
Totodata, aveti dreptul de a cere justitiei stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal trasmise prin intermediul nostru catre companiile aeriene sau companiile furnizoare de servicii.
Ce se intimpla in situatia in care nu doriti sa dezvaluiti datele cu caracter personal?
Datele cu caracter personal mentionate mai sus ne sunt necesare procesarii rezervarilor dumneavoastra. Trebuie sa mentionam ca ne este imposibil sa procesam rezervari care nu contin aceste date obligatorii.
In cazul in care nu doriti sa ne comunicati aceste date cu caracter personal aveti dreptul de a intrerupe in orice moment rezervarea dumneavoastra.
Profilurile calatorilor
Trip Exclusive colecteaza informatii despre calatori atunci cand se efectueaza o rezervare prin site-ul agentiei. Trip Exclusive va ofera de asemenea facilitatea autocompletarii datelor profilului dvs. ori de cate ori veti efectua o noua rezervare prin site-ul nostru.
Aceste date includ numele calatorului, data nasterii, detaliile de contact, preferintele pentru meniuri, datele de facturare, seriilor card-urilor de fidelitate ale companiilor aeriene si alte preferinte de calatorie. Aceste informatii sunt necesare finalizarii rezervarii sau a altor cerinte, precum si pentru scopuri administrative sau analize interne.
Deoarece profilul dumneavoastra poate include si date despre terte persoane, va rugam sa va asigurati ca orice informatie completata despre alte persoane (altele decat dvs.) a fost furnizata cu acordul acestora pentru a fi folosita in conformitate cu prezenta politica de confidentialitate.
Dezabonare
Daca doriti sa nu mai primiti newsletter-e sau alte detalii despre diferite promotii si oferte speciale va rugam sa ne trimiteti un e-mail la tripexclusiv@gmail.com.