Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

MITSIS GRAND HOTEL

de la
1284  1186 
Tarif / camera
* 2 adulti | perioada 21.04.2022 - 26.04.2022 | transport cu avionul | plecare din Bucuresti
Verifica disponibilitate

Descriere

Fabulos 8.9 Booking.com Hotelul este recent renovat in centrul orasului, pozitionat pe malul marii Egee , la 600 m distanta de mers pe jos fata de Orasul vechi. Hotelul este la cateva minute distanta de principalele atractii culturale si istorice ale orasului Rodos. Program de Paste: Pranzul de Paste ESTE inclus in pret. Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!

Localizare

Hotelul este recent renovat in centrul orasului Rodos, pozitionat pe malul marii Egee , la 600 m distanta de mers pe jos fata de Orasul vechi. Hotelul este la cateva minute distanta de principalele atractii culturale si istorice ale orasului Rodos.

Facilitati hotel

Hotelul dispune de servicii inchiriere masini, babi sitting, spalatorie, internet corner, parcare, room service, magazine, salon tv, wi-fi gratuit in lobby

Facilitati camere

Hotelul ofera 405 camere elegante si modern decorate, cea mai mare parte a acestora oferind o priveliste spectaculoasa asupra Marii Egee. Toate camerele dispun de aer conditionat gratuit , facilitati pentru ceai/cafea, baie cu cada, uscator de par si telefon, minibar ( apa, sucuri, bere vin - se reumple la 2 zile),  prosoape pentru piscina ( gratuit) , TV satelit, seif ( gratuit) , wi-fi gratuit si balcon/terasa.

Camerele nu permit paturi tip baby cot din lipsa spatiului suficient

Sport si Divertisment

Gratuit: boccia, darts, programe de animatie, lectii de inot, mese de tenis, teren de tenis

Contra cost: sporturile nautice, scufundari, centru fitness si spa, biliard, fotbal de masa

Facilitati copii

Piscina pentru copii, programe animatie, jocuri pentru copii, facilitati pentru infanti

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Conditii de penalizare in caz de anulare:

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

 

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

 

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

 

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.